Drottning Blankas Gymnasieskola Nacka

Välkommen till Drottning Blankas Gymnasieskola Nacka!

Drottning Blankas Gymnasieskola Nacka öppnade hösten 2020. Här erbjuds såväl yrkesprogram som högskoleförberedande program, men också en personlig utveckling under din gymnasietid.

Hos oss är det viktigt att du känner delaktighet och får vara med och påverka ditt lärande. Vi jobbar tillsammans för att du ska uppleva att din utbildning är meningsfull.

Drottning Blankas Gymnasieskola är skolan som är engagerad i sina elever, sitt närområde och världen. Genom personligt engagemang når vi tillsammans med våra elever framgång.

Du kan läsa mer om oss på vår hemsida.

Varmt välkommen till oss!

Kontakta Drottning Blankas Gymnasieskola Nacka

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Drottning Blankas Gymnasieskola Nacka. Drottning Blankas Gymnasieskola Nacka hör av sig inom kort!

• HV
  • FS