Högbergsskolan

Gymnasietiden är en viktig period i våra liv. Utbildningen är en väsentlig del av denna utvecklingsfas. Högbergsskolan är en plats där alla oavsett studieinriktning känner sig hemma. Byggnaderna är genomgående ljusa, fräscha och nyrenoverade och har anpassats för skolans många skiftande utbildningar och arbetsformer.

UTVALDA SKOLOR OCH UTBILDNINGAR

• Bergstrands Gymnasium i Uppsala

Vi vet vad bygg- och fordonsbranschen vill ha.

• Thoren Business School Uppsala

Traditionell kunskap. Verkligt företagande. Global förståelse. Allt förenat i en stark skolanda.

• Praktiska Gymnasiet Uppsala

Vi på Praktiska tror på idén om lärande genom att varva teori och praktik

• HV
    • IN
    • VF
    • IMV
    • IMY
  • Yrkesgymnasiet Uppsala

Mindre snack, mer verkstad.

• HV
    • VF
    • VO
  • NTI Gymnasiet Uppsala

Vår skola är perfekt för dig som älskar teknik i alla former och som vill utmanas och utvecklas! ...

• TE
    • ES
  • JENSEN gymnasium Uppsala

Chromebooks och Google Apps hjälper till att göra undervisningen både mer effektiv och roligare!

• ProCivitas Privata Gymnasium Uppsala

Välkommen till en ny gymnasieskola i ett nytt toppmodernt skolcampus på Polacksbacken!

Kontakta Högbergsskolan

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Högbergsskolan. Högbergsskolan hör av sig inom kort!

• TE
  • BF