Vi ses på Framtidsmässan på Kristianstads Arena den 8 oktober kl.9-19!

Hässleholms gymnasium / Jacobsskolan

Jacobsskolan erbjuder sju nationella yrkesprogram samt introduktionsprogram
Vi har ca 500 gymnasieelever. Skolan har sju nationella yrkesprogram samt introduktionsprogram. Från läsåret 2023/2024 får alla program grundläggande högskolebehörighet.

Skolan har ett nära samarbete med många arbetsplatser. Du får minst 15 veckors arbetsplatsförlagt lärande (APL) på samtliga yrkesprogram.

Jacobsskolan ligger i centrala Hässleholm, med ca 5 minuters promenadväg till buss- och tågstation.

Kontakta Hässleholms gymnasium / Jacobsskolan

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Hässleholms gymnasium / Jacobsskolan. Hässleholms gymnasium / Jacobsskolan hör av sig inom kort!

• RL
  • BA