Skyttbrinks gymnasium

Hos oss erbjuds du högkvalitativ undervisning, stöd och trygghet av alla pedagoger på skolan. Vi stöttar dig i din resa mot dina mål, oavsett om du vill ut i arbetslivet med en yrkesexamen eller studera vidare på högskola. Vi arbetar med små klasser i nyrenoverade lokaler och sätter stor vikt vid våra ledord, glädje, engagemang och stolthet.

UTVALDA SKOLOR OCH UTBILDNINGAR

Kontakta Skyttbrinks gymnasium

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Skyttbrinks gymnasium. Skyttbrinks gymnasium hör av sig inom kort!

• BA
  • FT