COLEGIO ESCANDINAVO / SKANDINAVISKA SKOLAN I MADRID

Välj att läsa ett av dina gymnasieår på vår skola i Europas soligaste huvudstad Madrid, allt enligt svensk läroplan. Här står kultur, språk och gemenskap i fokus. Du bor i en spansk värdfamilj med unik möjlighet att fördjupa dina språkkunskaper och uppleva en ny spännande kultur. Skolan erbjuder också en musikprofil.

UTVALDA SKOLOR OCH UTBILDNINGAR

Kontakta COLEGIO ESCANDINAVO / SKANDINAVISKA SKOLAN I MADRID

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till COLEGIO ESCANDINAVO / SKANDINAVISKA SKOLAN I MADRID. COLEGIO ESCANDINAVO / SKANDINAVISKA SKOLAN I MADRID hör av sig inom kort!