Dackeskolan / Mjölby Gymnasium

På Dackeskolan är det viktigt att du som elev trivs och får den utbildning du har intresse av. Skolmiljön, den goda maten och egen möjlighet att påverka sin undervisning är också viktiga faktorer.

Våra program:
Bygg- och anläggning
El- och energi
Fordons- och transport
Hantverk / Guldsmed
Industritekniska
Restaurang och livsmedel

Introduktionsprogrammet

Program i anpassad gymnasieskolan
Det finns både nationella program och individuella program att söka i anpassad gymnasieskolan. Alla program är fyraåriga. I Mjölby kommun finns för närvarande två nationella program och ett individuellt program.

Kontakta Dackeskolan / Mjölby Gymnasium

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Dackeskolan / Mjölby Gymnasium. Dackeskolan / Mjölby Gymnasium hör av sig inom kort!

• HV
  • RL