Drottning Blankas Gymnasieskola Falkenberg

Välkommen till Drottning Blankas Gymnasieskola Falkenberg - en gymnasieskola mitt i centrala Falkenberg!

Drottning Blankas Gymnasieskola i Falkenberg ligger centralt intill torget i fräscha lokaler. Som elev hos oss kan du se fram emot en spännande gymnasietid. Vår skola har en skön atmosfär som gör det lätt för dig att utvecklas och trivas. Här finns mycket kreativitet och skaparglädje tillsammans med teoretisk förankring.

Engagerade och duktiga lärare delar med sig av sina kunskaper och erfarenheter för att du ska lyckas nå dina mål, vare sig det handlar om vidare studier eller ett yrkesliv i Sverige eller internationellt. För oss är det viktigt att erbjuda dig en bra grund att stå på för dina vidare studier, ditt yrkesliv och för din personliga utveckling.

Läs mer på vår hemsida!

Välkommen till oss!

Kontakta Drottning Blankas Gymnasieskola Falkenberg

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Drottning Blankas Gymnasieskola Falkenberg. Drottning Blankas Gymnasieskola Falkenberg hör av sig inom kort!

• ES
  • HV