Kunskapsgymnasiet Malmö

Kunskapsgymnasiet Malmö – Mer än kunskap
På Kunskapsgymnasiet Malmö i Västra hamnen sätter vi kunskap och utveckling i fokus. Med gedigna ämneskunskaper, studiecoachning individuellt och i grupp får du en utbildning som gör dig väl förberedd inför dina kommande högskolestudier. Hos oss utvecklas du i din riktning och genom vår ledarskapsutbildning får du praktisk och teoretisk erfarenhet av att leda dig själv och andra.

På Kunskapsgymnasiet Malmö är du en del av en stark gemenskap där alla kan vara sig själva. Hos oss blir du väl förberedd för vidare studier, jobb, företagande eller vad du än vill göra efter gymnasiet.

Tre högskoleförberedande program
Vi erbjuder ekonomi-, natur- och samhällsvetenskapsprogrammen, som alla är högskoleförberedande.

Kontakta Kunskapsgymnasiet Malmö

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Kunskapsgymnasiet Malmö. Kunskapsgymnasiet Malmö hör av sig inom kort!

• NA
  • EK