Norrängsskolan

Norrängsskolan är en gymnasieskola för elever med särskilda behov

Norrängsskolan har en lång tradition av att utbilda och vägleda elever till kunskap och självständighet. Skolans personal är stolta att kunna erbjuda eleverna en skolgång som är resurs-, erfarenhets- och kunskapsrik.

Norrängsskolan är mer än bara en gymnasieskola. Skolans personal arbetar för trygga elever med möjlighet till ett framgångsrikt vuxenliv.

Den Anpassade Gymnasieskolan i Hässleholm erbjuder sex nationella program och ett individuellt program.

Kontakta Norrängsskolan

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Norrängsskolan. Norrängsskolan hör av sig inom kort!

• AGI
  • AGN