Ebba Brahe Gymnasium

Ebba Brahe Gymnasium är en modern skola i framkant som erbjuder en förstklassig undervisning. Det är en plats som uppmuntrar till innovativt tänkande där eleverna växer och utvecklas. Här är studierna i fokus och skolan passar dig med höga ambitioner. Undervisningen förbereder inför fortsatta studier såväl i Sverige som utomlands.

UTVALDA SKOLOR OCH UTBILDNINGAR

• Kristofferskolan

Inom ramen för undervisningen gör våra gymnasieelever vanligen två till tre längre resor

• ES
  • Spånga Gymnasium

Om du väljer Spånga Gymnasium väljer du en av Stockholms populäraste ytterstadsskolor

• NB
    • IMV
    • IMS
    • IMY
    • AGN
  • CyberGymnasiet Stockholm

Välkommen till en skola där alla kan mer!

• TE
    • HU
    • ES
    • HV
    • EE
    • IMV
    • IMY
  • Kunskapsgymnasiet Liljeholmen

Kunskapsgymnasiets arbetssätt sätter ditt resultat i fokus

• Sjölins Gymnasium Södermalm

På Sjölins Södermalm står du med en fot i skolan och den andra i verkligheten

• niu
  • NTI Vetenskapsgymnasiet Stockholm

På NTI Vetenskapsgymnasiet Stockholm möter du lärare med hög kompetens och erfarenhet med kvalite...

• TE
  • Thoren Business School Stockholm

Traditionell kunskap. Verkligt företagande. Global förståelse. Allt förenat i en stark skolanda.