Karolinska gymnasiet

Bli vad du vill på Karolinska gymnasiet i Örebro! Vi har många spännande utbildningar att välja bland. Du får mer ansvar och större möjligheter att själv påverka. Här lägger du grunden till din framtid. Lärarna är suveräna och stämningen är nyfiken och öppen. Våra elever trivs och vi har personal som vill och kan hjälpa dig att lyckas nå dina mål.

UTVALDA SKOLOR OCH UTBILDNINGAR

Kontakta Karolinska gymnasiet

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Karolinska gymnasiet. Karolinska gymnasiet hör av sig inom kort!

• ES
  • NB