Lunagymnasiet

Lunagymnasiet vänder sig till elever med Aspergers syndrom, ADHD och liknande neuropsykiatriska funktionsvariationer. Vi erbjuder en anpassad skola med höga kvalitetskrav och skickliga pedagoger som anpassar undervisningen för varje elev.

UTVALDA SKOLOR OCH UTBILDNINGAR

• Franska Skolans Gymnasium

Nyckeln till världen börjar med språk, kunskap och din nyfikenhet!

• Fryshuset Gymnasium

Väx med oss på Fryshusets Gymnasium! Kombinera utbildning med det du älskar!

• niu
    • FS
    • IMA
    • IMV
    • IMS
    • IMY
    • AGN
  • NTI Gymnasiet Stockholm Odenplan

NTI Gymnasiet i Stockholm, alldeles vid Odenplan, är en väletablerad skola där vi erbjuder underv...

• TE
    • EE
  • Kulturama Gymnasium

På Kulturama Gymnasium kan du gå Estetiska programmet, Samhäll och Naturvetenskapsprogrammet.

• Påhlmans Gymnasium

Hos oss kan du studera Samhällsvetenskapsprogrammet eller Ekonomiprogrammet.

• Mimers gymnasium

Ett vanligt gymnasium för dig med Asperger och ADHD

• IMV
  • Nordiska Musikgymnasiet

Nordiska Musikgymnasiet är ett internationellt präglat musikgymnasium

Kontakta Lunagymnasiet

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Lunagymnasiet. Lunagymnasiet hör av sig inom kort!

• IMA