S:t Eriks Gymnasium

S:t Eriks gymnasium är en stor gymnasieskola som ligger på Kungsholmen i Stockholms innerstad. Här finns en spännande blandning av både högskoleförberedande program och yrkesprogram där kreativitet och kunskap står i centrum. Skolan har en mångfald av utbildningar, aktiviteter, nationaliteter och språk.

UTVALDA SKOLOR OCH UTBILDNINGAR

• Skärgårdsgymnasiet Norrtälje

På båda våra skolor i Norrtälje och Åkersberga har vi erfarna och välutbildade lärare på alla pro...

• RL
    • BA
    • VF
    • NB
  • Grillska Gymnasiet Liljeholmen

En skola för ett mänskligare samhälle

• BF
    • IMA
    • AGN
  • Kristofferskolan

Inom ramen för undervisningen gör våra gymnasieelever vanligen två till tre längre resor

• Rönninge Gymnasium

Atmosfären på skolan är varm och hjärtligt

• FS
    • BF
    • IMA
  • Sigtunaskolan Humanistiska Läroverket, SSHL

Hos oss kan du studera på svenska eller engelska. Om du väljer internat blir SSHL ditt andra hem.

• IB
  • Kulturama Gymnasium

På Kulturama Gymnasium kan du gå Estetiska programmet, Samhäll och Naturvetenskapsprogrammet.

• Snitz gymnasium - Stockholm

Nå din potential med individuellt anpassad utbildning!

Kontakta S:t Eriks Gymnasium

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till S:t Eriks Gymnasium. S:t Eriks Gymnasium hör av sig inom kort!